دانلود مقالات ترجمه شده تمامی رشته های دانشگاهی

مطالب وبلاگ : 1-مقالات ترجمه شده تمامی رشته های دانشگاهی 2- نمونه سؤالات استخدامی تمامی سازمان ها 3- پروژه های دانشگاهی

دانلود مقالات ترجمه شده تمامی رشته های دانشگاهی

مطالب وبلاگ : 1-مقالات ترجمه شده تمامی رشته های دانشگاهی 2- نمونه سؤالات استخدامی تمامی سازمان ها 3- پروژه های دانشگاهی

دانلود ترجمه مقاله برنامه ریزی های سلسله مراتبی(AHP) برای پیشنهاد محصول به مشتری


عنوان انگلیسی مقاله:
Integrating AHP and data mining for product recommendation on customer lifetime value
عنوان فارسی مقاله: ادغام برنامه ریزی های سلسله مراتبی(AHP) و داده کاوی برای پیشنهاد محصول به مشتری بر مبنای ارزش دوام آن
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
پیشنهاد محصول، فعالیت کسب و کاری می باشد که برای جذب مشتری مهم می باشد. بنابراین، بهبود کیفیت این پیشنهادات برای تامین نیاز مشتریان در محیط رقابتی شدید دارای اهمیت زیادی می باشد. اگرچه سیستم های پیشنهاد دهنده متفاوتی مطرح شده است، اما تعداد کمی ارزش دوام مشتری را بریا شرکت مد نظر قرار داده اند. معمولا ارزش دوام مشتری ((CLV از نظر متغیرهای  تازگی، تکرار و پولی (RFM) مورد ارزیابی قرار گرفته اند. به هر حال اهمیت نسبی در بین آن ها با توجه به مشخصات تولید و صنعت متفاوت می باشد. ما روش جدیدی از پیشنهاد محصول را ایجاد کرده ایم که تکنیک های تصمیم گیری گروهی و پردازش اطلاعاتی را مد نظر قرار می دهد. برنامه ریزی های سلسله مراتبی (AHP) نیز برای تعیین وزن نسبی متغیرهای RFM در ارزیابی ارزش دوام و وفاداری مشتری، مد نظر قرار می گیرد. سپس تکنیک های دسته بندی برای مشتریان طبقه بندی شده بر طبق به ارزش وزنی RFM به کار برده شده است. سرانجام روش بررسی قوانی مربوطه بکار گرفته شد، تا پیشنهاد محصول برای هر یک ار گروه های مشتری ارائه شود. نتایج تجربی  نشان داده است که این روش ها پا را فراتر نهاده و از RFM های یکسان و روش های فیلترینگ همکاری استفاده کرده اند.
مقدمه
رقابت بیشتر شرکت ها را وادار می کند تا نوع آوری های خود را در بازار برای تامین نیاز مشتری و بهبود رضایت آن ها توسعه دهند. استفاده از اینترنت و رشد تجارت الکترونیک فعالیت های بازار را گسترش داده و حجم عظیمی از اطلاعات مربوط به مشتریان را برای تجزیه و تحلیل ایجاد کرده است. این گونه از فعالیت های اقتصادی با استفاده از تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به مشتریان برای تعیین اولویت های آن ها دارای اهمیت زیادی بوده و باعث بهبود فرایند تصمیم گیری در بازار می گردد. ایجاد حمایت مناسب برای تامین نیاز مشتری در افزایش موفقیت فروشگاه های آنلاین اهمیت داشته و به این ترتیب موفقیت وب سایت ها بستگی به افزایش کیفیت خدمات و اطلاعات برای ارائه به مشتریان دارد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود پروژه بررسی رباتهای صنعتی و خصوصیات آنها در جوشکاری


پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی رباتهای صنعتی و مشخصات آنها در جوشکاری
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 99
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
از اواخر دهه هفتاد، تقاضا برای استفاده از رباتها در صنایع شروع به پیشرفت  فوق العاده ای نمود. دلیل اصلی رشد چشمگیر صنایع رباتیک، عمدتاً به خاطر ملاحظات اقتصادی است. جنبه دیگر استفاده از رباتها بالا رفتن سرعت تولید و دقت کار می باشد بطوریکه بعلت دقت کامپیوتری، رباتها نسبت به کارگر در این حالت ضایعات کمتر شده و مصرف مواد اولیه پایین می آید. به عنوان مثال، صرفه جویی در مصرف رنگ را در  رباتهای رنگپاش حدود 10 تا 50 درصد است. همچنین در بکارگیری رباتها مخارجی چون لباس،دستکش، خوراک و وسایل نظافت کارگر را نیز کاهش می دهد که به جنبه اقتصادی بودن آن می افزاید. در بسیاری از بخشهای تولید که عملیات خطرناک بوده و یا محیط کار پر سروصدا وآلوده است، استفاده از رباتها می تواند کارگران را از خطرات ناشی از کار حفظ نماید. یک مثال چنین عملیاتی پرسکاری است که بطور مرتب موجب نقص عضو و صدمه به کارگران می گردد و یا رنگ پاشی که محیط آن بعلت استفاده از مواد شیمیایی برای سلامت کارگران مناسب نیست با جایگزین شدن رباتها در مراکز کارهای طاقت فرسا و حساس، کمک بسیار موثری به سلامت کارگران و دیگر پرسنل و رشد فکری آنها و رشد و بهبود تولید خواهد شد.
اینها دلایلی هستند که تا کنون باعث رشد روز افزون کاربرد رباتهای صنعتی در صنایع مختلف شده است.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود ترجمه مقاله میزان ریسک پزیری و سوددهی در شرکتهای سهامی


عنوان انگلیسی مقاله:
Corporate venture capital and the balance of risks and rewards for portfolio companies
عنوان فارسی مقاله: سرمایه گذاری مخاطره آمیز شرکتی و میزان ریسک پذیری و سوددهی در شرکت های سهامی
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله سهمی در تحقیقات مربوط به سرمایه گذاری مخاطره آمیز شرکتی (CVC) با بررسی مدیریت سرمایه گذاری مخاطره آمیز شرکتی (CVC) از نقطه نظر شرکت های سرمایه پذیر دارد. تمرکز ما در رابطه با رابطه جایگزین بین تعاملات اجتماعی و امنیت رابطه بوده  و به بررسی تاثیر آن ها بر روی نتایج روابط همزاد آموزش فواید و ریسک ها می باشد. این مدل با استفاده از داده های گرداوری شده از مدیران عامل شرکت های جدید مبتنی بر فناوری ایالات متحده که سرمایه هایی را از سرمایه گذاری مخاطره آمیز شرکتی (CVC) دریافت می کنند، تست می گردد. مکمل بودن بین شرکت های سرمایه پذیر و سرمایه گذاران CVC،  به طور مثبتی در ارتباط با سطح تعامل اجتماعی و به طور منفی مربوط به استفاده انواع مختلفی از امنیت روابط توسط شرکت هایی سرمایه پذیر می باشد. استفاده از این امنیت، علاوه براین به طور منفی مربوط به ریسک روابط درک شده و تعامل اجتماعی دارد.  تعامل اجتماعی به طرز مثبتی مربوط به مزایای آموزشی مشخص، می باشد. این یافته ها تاکیدی بر روی تعادل مناسب دارند که شرکت های سرمایه پذیر  می بایست جرقه ای را بین آزادی و حفاظت از خود در روابط CVC ایجاد کنند. کاربردهای تحقیقات آینده و فعالیت های کنونی مورد بحث قرار می گیرد.
مقدمه
در این مقاله در ابتدا به دادن اعتبار به شرکت های جوان تر برای مدیریت مزایا و معایب مربوط به این گونه سرمایه گذاری ها توجه می شود. مفاهیم مربوط به مکمل ها و روابط بحث اصلی ما را در این موارد تشکیل می دهند. این فرایند ها برجستگی هایی را بر روی خطراتی را که توسط  شرکت های  جوانتر و نیاز برای حل آن ها و کسب مزایای حاصل از مکمل ها که توسط محققان تایید شده است که  مورد بررسی قرار می دهد. تعامل اجتماعی بیشتر تمرکزش بر روی مزایای بدست آمده از مکمل ها می باشد. فرایند های امن می توانند این ریسک ها را کاهش دهند ولی هزینه هایی را ممکن است که منجر به تعامل اجتماعی کمتر شود ایجاد کند.این مسائل ممکن است نسبت به تحقیقات پیشین پیچیده تر باشد. ما امیدواریم که این مقاله بتواند منجر به تحقیقات بیشتر در زمینه ایجاد ساختار و مدیریت از طریق مالکان و مدیران گردد. با توجه به تقاضای زیاد و و رقابت های بین سازمانی این مقاله می تواند شامل ارزش هایی از نقطه نظر تقاضاهای تجاری و علمی گردد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود پروژه بررسی رئولوژی مواد پلیمری و رفتار ویسکوالاستیک آمیزه‌های پلیمری


پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: بررسی رئولوژی مواد پلیمری و رفتار ویسکوالاستیک آمیزه‌های پلیمری
دسته: فنی مهندسی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 103
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
در این پروژه ابتدا رئولوژی مواد پلیمری مورد بررسی قرار گرفته است. در ادامه آمیزه‌های پلیمری و روشهای تهیه این ترکیبات بیان و همچنین به بحث پیرامون شرایط سازگاری و امتزاج- پذیری و کریستالیزاسیون این نوع مواد پرداخته شده است .
رئولوژی آمیزه‌های پلیمری و معادلات تجربی و قوانین حاکم بر این ترکیبات از دیدگاه رئولوژیکی از جمله مطالب می‌باشد.
بحث خاصیت ویسکوالاستیک خطی در آمیزه‌های پلیمری و نتایج و معادلات دیفرانسیلی حاکم بر آن و بررسی آنها در مدلهای نظری چون ماکسول و کلوین و ... و همچنین روشهای اندازه گیری و تعیین عملکرد ویسکوالاستیک خطی از جمله بررسی‌هاست .
در نهایت رفتار ویسکوالاستیک آمیزه‌های پلیمری با استفاده از مدل امولسیون پالیرین برای تخمین مقاومت کشش سطحی بین اجزاء تشکیل دهنده یک آمیزه از طریق داده‌های تجربی بررسی شده و مدول پیچیده (G*) ترکیبات مذابی از طریق مقدار توزیع اندازه مواد تشکیل دهنده و مقدار نیروی کشش بین سطحی آنها محاسبه گردیده است. 
سه آمیزه PS/PMM(80/20) و PS/PEMA – 1(80/20) و PS/PEMA – 2(70/30) مورد مقایسه و مدول ذخیره و افت آنها با پیشگویی های مدل امولسیون پالیرین قیاس گردیده است و این نتیجه حاصل می شود که : حاکمیت مدل برای محدوده وسیع و کاملی از فرکانسها برقرار می‌باشد و این مدل برای این دسته از آمیزه‌ها در ناحیه ویسکوالاستیک خطی بخوبی و با خطای بسیار کمی پاسخگوست.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود ترجمه مقاله بررسی عملکرد کاربراتور و تنظیم آن


عنوان انگلیسی مقاله: Theory of operation and calibrating Carburetor
عنوان فارسی مقاله: نظریه عملکرد و روش های تنظیم کاربراتور
دسته: مکانیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 20
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
کاربراتور سری ادلبروک با استفاده از عمل کننده ادلبروک ،عمل کننده RPM و بسته های توان توکر 2 تنظیم می گردد. ارزیابی کاربراتور  با استفاده از موتور توان سنج ، شاسی غلتان ، و مجموعه ای از تجهیزات کاربردی انجام می گیرد. اگرچه در اکثر بخش های کاربردی شما نیاز به تنظیم مجدد کاربراتور ندارید ، ولی شما می بایست تنظیمات کارخانه ای را به گونه ای انجام دهید تا بر طبق شرایط و توان موتور شما باشد.
دستورالعمل های زیر شامل دو بخش می باشد ؛ نظریه عملکرد و روش تنظیم. با بررسی بخش 1 یعنی، نظریه عملکرد ، شما آماده خواهید شد تا تنظیمات مورد نظر خود را انجام دهید. بخش 2، یعنی روش های تنظیم ، باعث می شود که شما مرحله به مرحله پیش رفته تا در نهایت به تنظیم دلخواه خود برسید. به منظور ساده کردن این تنظیمات ، نموداری در ارتباط با مدل کاربراتور، نشان داده شده است.
فهرست مطالب
بخش1:
نظریه عملکرد-نیازهای اولیه موتور-سیستم اندازه گیری-سیستم ایده ال-سیستم اصلی اولیه-سیستم اصلی ثانویه-سیستم کنترل ناپایدار-سیستم کمکی ثانویه-سیستم پمپاژ-ابزارهای بیرونی-پمپ سوخت و فشار-تصفیه کننده هوا
بخش2:
روش تنظیم-بازبینی تنظیمات-اجزا و تجهیزات-تغییر اجزا-ترکیب ایده ال-تنظیم سوخت ایده آل در زمستان-بلندای میل بادامک-تنظیم ورودی دریچه سوخت-تنظیم بخش های دریچه سوخت-میزان سرعت حرکت-میزان توان-تنظیم توان عملکرد-تنظیم پمپ-تنظیم شناور بودن-تنظیم دریچه سوخت-تنظیمات خاص-مشخصات تنظیم

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید