دانلود مقالات ترجمه شده تمامی رشته های دانشگاهی

مطالب وبلاگ : 1-مقالات ترجمه شده تمامی رشته های دانشگاهی 2- نمونه سؤالات استخدامی تمامی سازمان ها 3- پروژه های دانشگاهی

دانلود مقالات ترجمه شده تمامی رشته های دانشگاهی

مطالب وبلاگ : 1-مقالات ترجمه شده تمامی رشته های دانشگاهی 2- نمونه سؤالات استخدامی تمامی سازمان ها 3- پروژه های دانشگاهی

دانلود پروژه بررسی انتقال حرارت به سیالات


پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: انتقال حرارت به سیالات
دسته: فنی مهندسی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 112
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
انتقال حرارت به سیالات با خواص متغیر موضوعی است که از بیش از نیم قرن پیش مورد توجه محققان قرار گرفته است.
خواص ترمودینامیکی و انتقالی در سیالات معمولا تابعی از دما و فشار سیال است. این خواص در دماها و فشارهای معمولی تقریبا ثابت است. یکی از پیچیده ترین وکلی ترین سیال با خواص متغیر و تابع شدید دما و فشار سیال فوق بحرانی می باشد. این سیال بدلیل تغییر بسیار زیاد خواص آن بخصوص در نقطه بحرانی بسیار مورد توجه است و همواره به عنوان یک سیال خواص متغیر کامل مورد استفاده قرار می گیرد.
در اینجا نیز با توجه به ویژگی های این سیال که در ادامه شرح داده خواهد شد و همچنین به عنوان پیچیدهترین نوع سیال خواص متغیر که میتوان انواع دیگر از سیالات با خواص متغیر را حالت خاصی از این سیال دانست از این سیال به عنوان سیال پایه وخواص متغیر استفاده میشود.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود ترجمه مقاله تاثیر دورکاری بر آثار جانبی حمل و نقل


عنوان انگلیسی مقاله:
The impact of telework on transport externalities: the case of Brussels Capital Region
عنوان فارسی مقاله: تاثیر دورکاری بر آثار جانبی حمل و نقل ،مطالعه موردی منطقه سرمایه ای بروکسل.
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
دورکاری امروزه اغلب به عنوان ابزاری برای بهبود پایداری با کاهش زیست محیطی و اقتصادی و اجتماعی معرفی می شود.در حال حاضر، دورکاری با این حال هنوز به عنوان یک اقدام گسترده در ادارات بلژیک معرفی و مورد اجرا قرار نگرفته است. هدف از این مقاله تعیین این مساله است که آیا تشویق بیشتر از دورکاری می تواند موجب پایداری مطلوب در زمینه تحرک و جابه جایی شهرندان گردد و باید توسط سیاستهای آینده پشتیبانی گردد. بر اساس داده های نظر سنجی ، ارزیابی از محیط زیست، تحرک و اجتماعی و اقتصادی اثرات دورکاری برای شرکت های واقع در بروکسل  و در منطقه سرمایه گذاری  ( BCR ) انجام می شود. از انجا که حجم ترافیک ترافیک در شبکه جاده ای در داخل و اطراف BCR به شدت متراکم است و اضافه شدن هر وسیله نقلیه در این منطقه سبب افزایش تراکم ،تغییر در محیط زیست ، آلودگی هوا، سر و صدا، تصادفات و اثرات جانبی گردد. لذا در این تحقیق از طریق ابزار پرسشنامه به دو گروه کارگران و مدیران از شش شرکت بزرگ ، که دفتر اصلی آنها در منطقه BCR قرار دارد و توزیع شد که در این شرکتها فرایند دورکاری در حال حاضر انجام می شود. برای این شرکت ها ، هزینه های خارجی از سفر به دفتر مرکزی در مقایسه با هزینه های خارجی از سفر به ادارات مرکزی  مد نظر قرار گرفت. نتایج تحقیق نشان داد که در اثر دورکاری ، کارکنان این شش شرکت توانسته اند با هزینه کمتر و کارایی و اثربخشی بالاتر به امور خود بپردازند.
مقدمه:
تعداد مسافران در  شهر بروکسل که  پایتخت بلژیک است از دهه 1960 تاکنون دو برابر شده است. روزانه بالغ بر 359000 نفر مسافر از مناطق اطراف پایتخت برای کار به این منطقه مراجعه می نمایند و نیز 56000 هزار نفر از جهت معکوس از پایتخت به مناطق اطراف مسافرت کاری دارند. در کل بیش از 400000 نفر روزانه به و از بروکسل جابه جایی داشته اند. در نتیجه جاده ها در داخل و اطراف منطقه به طور فزاینده ای به خاطر این ماجرا و در ارتباط با اثرات جانبی مانند آلودگی هوا، تراکم ، سر و صدا و ایمنی جاده ها مواجه هستند که لذا لازم است تا تدابیری برای این منظور اندیشیده شود.علاوه بر این تعداد سفر بر کیفیت زندگی شهروندان و نیز کیفیت انجام کارها تاثیر خواهد گذاشت. در سالهای اخیر به دلیل رشد شتابان شهرنشینی لزوم برخورداری از سایر اقدامات جایگزین برای تسهیل کار کارکنان به وجود آمده است. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود پروژه بررسی دینامیک سیالات در توربو ماشینها


پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: بررسی دینامیک سیالات و روشهای تست کارایی در توربو ماشینها
دسته: فنی مهندسی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 173
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
در طراحی کنونی توربو ماشینها، و بخصوص برای کاربردهای مربوط به موتورهای هواپیما، تاکید اساسی بر روی بهبود راندمان موتور صورت گرفته است. شاید بارزترین مثال برای این مورد، «برنامه تکنولوژی موتورهای توربینی پر بازده مجتمع» (IHPTET) باشد که توسط NASA و DOD حمایت مالی شده است.
هدف IHPTET، رسیدن به افزایش بازده دو برابر برای موتورهای توربینی پیشرفته نظامی، در آغاز قرن بیست و یکم می باشد. بر حسب کاربرد، این افزایش بازده از راههای مختلفی شامل افزایش نیروی محوری به وزن، افزایش توان به وزن و کاهش معرف ویژه سوخت (SFC) بدست خواهد آمد.
وقتی که اهداف IHPTET نهایت پیشرفت در کارآیی را ارائه می دهد، طبیعت بسیار رقابتی فضای کاری کنونی، افزایش بازده را برای تمام محصولات توربو ماشینی جدید طلب می کند. به خصوص با قیمتهای سوخت که بخش بزرگی از هزینه های مستقیم بهره برداری خطوط هوایی را به خود اختصاص داده است،  SFC، یک فاکتور کارایی مهم برای موتورهای هواپیمایی تجاری می باشد.
اهداف مربوط به کارایی کلی موتور، مستقیما به ملزومات مربوط به بازده آیرودینامیکی مخصوص اجزاء منفرد توربو ماشین تعمیم می یابد. در راستای رسیدن به اهداف مورد نیازی که توسط IHPTET و بازار رقابتی به طور کلی آنها را تنظیم کرده اند، اجزای توربو ماشینها باید به گونه ای طراحی شوند که پاسخگوی نیازهای مربوط به افزایش بازده، افزایش کار به ازای هر طبقه، افزایش نسبت فشار به ازای هر طبقه، و افزایش دمای کاری، باشند.
بهبودهای چشمگیری که در کارایی حاصل خواهد شد، نتیجه ای از بکار بردن اجزایی است که دارای خواص آیرودینامیکی پیشرفته ای هستند. این اجزا دارای پیچیدگی بسیار بیشتری نسبت به انواع قبلی خود هستند که شامل درجه بالاتر سه بعدی بودن، هم در قطعه و هم در شکل مسیر جریان می باشد.
میدان های جریان مربوط به این اجزا نیز به همان اندازه پیچیده و سه بعدی خواهد بود. از آنجایی که درک رفتار پیچیده این جریان، برای طراحی موفق چنین قطعاتی حیاتی است، وجود ابزارهای تحلیلگر کارآتری که از دینامیک سیالات محاسباتی (CFD) بهره می برند، در پروسه طراحی، اساسی می باشد.
در گذشته، طراحی قطعات توربو ماشین ها با استفاده از ابزارهای ساده ای که بر اساس مدلهای جریان غیر لزج دو بعدی بودند کفایت می کرد. اگرچه با روند کنونی به سمت طراحی ها و میدانهای جریان پیچیده تر، ابزارهای پیشین دیگر برای تحلیل و طراحی قطعات با تکنولوژی پیشرفته مناسب نیستند. در حقیقت جریانهایی که با این قطعات برخورد می کنند، به شدت سه بعدی (3D)، ویسکوز، مغشوش و اغلب با سرعت ها ، در حد سرعت صوت می باشند. این جریان های پیچیده، قابل فهم و پیش بینی نیستند، مگر با بکار بردن تکنیک های مدلسازی که به همان اندازه پیچیده هستند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود ترجمه مقاله کنترل سرعت موتور القایی بدون سنسور با کنترل گشتاور دینامیک


عنوان انگلیسی مقاله:
Sensorless Induction Motor Speed Control with Fast Dynamic Torque Control
عنوان فارسی مقاله: کنترل سرعت موتور القایی بدون حسگر با کنترل گشتاور سریع دینامیک
دسته: مکانیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
کنترل بردار در تحریک موتور القایی بکار گرفته می شود تا واکنش گشتاور سریع را ایجاد کند. روش های کنترل بردار مختلف قبلا مطرح شده است، که در میان آن ها کنترل گشتاور مستقیم ،عملکرد دینامیک سطح بالایی را با برنامه کنترل بسیار ساده ایجاد می کند. طرح DTC پایه، بر مبنای کنترل پسماند مغناطیسی جریان و گشتاور می باشد. عملکرد گشتاور دینامیک در کشش و کاربردهای وسایل نقلیه الکترونیکی بسیار مهم می باشد. روش دستیابی سریعترین عملکرد دینامیک با اصلاح طرح DTC پایه در این مقاله مورد بحث می باشد. این موارد از طریق بکارگیری بردار ولتاژ جداگانه حاصل شده که بزرگترین بخش های جریان محسوس را در زمان فعالیت گشتاور ایجاد می کند. روش اصلاحی در کنترل سرعت موتور القایی بدون حسگر مورد استفاده قرار می گیرد. طرح جدید با استفاده از ابزار شبیه سازی SEQUEL مورد تحلیل قرار می گیرد. 
1. مقدمه
طرح کنترل گشتاور مستقیم ، کنترل جداگانه ای از گشتاور و جریان ماشین القایی را ایجاد می کند. این طرح دارای ساختار کنترل ساده ای بوده و واکنش گشتاور دینامیک خوب و سریعی را ایجاد می کند. آن همچنین کنترل غیر مستقیمی از جریانات و ولتاژهای استاتور را ایجاد می کند. این طرح در ابتدا توسط دپنبراک مطرح شد و به نام کنترل خودمختار مستقیم (DSC) می باشد. بعدها تاکاهاشی و نوگوچی روش کنترل گشتاور مستقیم را معرفی کردند که اصلاح جزئی از طرح DSC بوده است. DTC محبوبیت زیادی را بعد از معرفی به دلیل طرح کنترل ساده آن بدست اورد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود پروژه بررسی سیستم های خنک سازی توربین های گازی


پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: بررسی سیستم های خنک سازی توربین های گازی
دسته: فنی مهندسی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 208
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
خنک سازی توربین بعنوان یک تکنولوژی کلیدی برای توسعه موتورهای توربین گازی 
عملکرد یک موتور توربین گازی تا حد زیادی تحت تاثیر دمای ورودی توربین می باشد و افزایش عملکرد قابل توجه را می توان با حداکثر دمای ورودی توربین مجاز بدست آورد. از یک نقطه نظر عملکردی احتراق با دمای ورودی توربین در حدود  می تواند یک ایده ال به شمار آید چون هیچ کاری برای کمپرس کردن هوای مورد نیاز برای رقیق کردن محصولات احتراقی به هدر نمی رود. بنابراین روند صنعتی جاری, دمای ورودی توربین را به دمای استوکیو سوخت  بخصوص بردی موتورهای نظامی, نزدیکتر می کند. با این وجود دماهای فلز مولفه مجاز نمی تواند از  کند. برای کارکردن در دماهای گازی بالای این حد, یک سیستم خنک سازی مولفه بسیار موثر مورد نیاز است. پیشرفت در خنک سازی, یکی از ابزار اصلی برای رسیدن به دماهای ورودی توربین بالاتر می‌باشد و این امر به عملکرد اصلاح شده و عمر بهبود یافته توربین منتهی می شود. انتقال حرارت یک عامل طراحی مهم برای همه بخش های یک توربین گاز پیشرفته بخصوص در بخش های توربین و کمبوستور می باشد. در بحث وضعیت طراحی خنک سازی مصنوعی بخش داغ، باید به خاطر داشته باشید که طراح توربین مرتباً تحت فشارهای شدید برنامه زمانبدی توسعه, قابلیت پرداخت, دوام و انواع دیگر محدودیت های درون نظامی می باشد و همه اینها قویاً انتخاب یک طرح خنک سازی را تحت تاثیر قرار میدهند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید