دانلود مقالات ترجمه شده تمامی رشته های دانشگاهی

مطالب وبلاگ : 1-مقالات ترجمه شده تمامی رشته های دانشگاهی 2- نمونه سؤالات استخدامی تمامی سازمان ها 3- پروژه های دانشگاهی

دانلود مقالات ترجمه شده تمامی رشته های دانشگاهی

مطالب وبلاگ : 1-مقالات ترجمه شده تمامی رشته های دانشگاهی 2- نمونه سؤالات استخدامی تمامی سازمان ها 3- پروژه های دانشگاهی

دانلود ترجمه مقاله بررسی سازمان ها براساس سرمایه مبتنی بر فکری : ماهیت و منابع


عنوان انگلیسی مقاله: Towards An Intellectual Capital-Based View of the Firm: Origins and Nature
عنوان فارسی مقاله: آینده یک سرمایه فکری براساس دیدگاه و روش منابع و ماهیت های بنگاه اقتصادی
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
خلاصه – فعالیت های اجتماعی و اقتصادی تحت تاثیر تغییرات شدیدی قرار می گیرند که به عنوان دانش اقتصادی و یا جامعه مشخص می گردد. در این مورد سرمایه فکری (IC) یا دارایی های دانشی به عنوان فاکتور چهارم تولید جایگزین بقیه یعنی کار، زمین و سرمایه می گردد. این مقاله سعی کرده است منابع ها و ماهیتی از بنگاه اقتصادی IC را پیشنهاد دهد که می تواند به عنوان یک سرمایه فکری براساس روش رقابتی بنگاه اقتصادی مشخص گردد. این چارچوب کاری تلاش می کند تا نقش استراتژیکی دارایی های نامحسوس را مانند استعداد و کارگران به کار گرفته شده، ارزش های فرهنگی یا روابط طولانی مدت بین بنگاه اقتصادی و ودیعه گذاران آن – مانند مشتریان، متحدان، فراهم کنندگان و جامعه به شکل کلی- در رقابت غیر قابل تحمل و سودآور برجسته نماید که منجر به مدیریت کردن IC به عنوان یک موضوع کلیدی در دستورالجلسه مدیریتی می شود.
کلمات کلیدی- سرمایه فکری، مدیریت کردن دانش، سرمایه انسانی، سرمایه رابطه ای، وضعیت هنر
افزایش دانش براساس اقتصاد و جامعه در مشارکت با برتری سرمایه فکری به عنوان یک منبع کلیدی برای به دست آوردن بنگاه اقتصادی با مزیت های رقابتی غیر قابل تحمل می باشد.
اگر چه این موضوع شناخته شده است که ثروت اقتصادی از دارایی های دانشی یا IC می آید و آن دارای کاربرد مفیدی می باشد. تاکید بیشتر بر روی رابطه جدید و مدیریت کردن بنگاه اقتصادی IC دارد که یکی از کارهای مهم در زمینه دستور جلسه اجرایی می باشد. اگر چه این کار به صورت خاصی به علت مسائل معرفی شده، اندازه گیری شده و ارزیابی شده دشوار می باشد. در این موقعیت، مدل های IC به مقدار زیادی پدیدار می شوند زیرا آن ها نه تنها برای فهمیدن ماهیت این داراییها مجاز هستند بلکه برای انتقال دادن این اندازه گیری ها و اجرایی کردن آن ها نیز مجاز می باشند.
به هر حال اگر دارایی های IC هر دو غیر مالی و از نوع قابل درک از نظر ماهیت شان باشند، چگونه می توان آن را شناسایی، اندازه گیری و مدیریت کرد؟ عبارت های مالی در زمان قرار گیری ارزش اولیه بنگاه اقتصادی در دارایی های غیر قابل درک نامناسب می باشند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود پروژه بررسی و اتصال شبکه های VLAN از طریق سوئیچ


پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: پروژه بررسی و اتصال شبکه های VLAN
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 151
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
مقاله ی حاضر برای شرح مسئله و مستند سازی پروژه دانشجویی طراحی شبکه های محلی مجازی ( اختصارا در این مقاله، شبکه های مجازی یا VLAN ) تهیه شده است.   شبکه ی مورد مطالعه case study   ارائه شده توسط شرکت تجاری "ایپک یول" ، طرف کارفرما در مناقصه درخواست پیشنهاد همکاری طراحی، اجرا، نظارت و پشتیبانی شبکه  ارتباطی آن شرکت می باشد. 
از آنجایی که مطالب تئوریک و عملی در این زمینه ارتباط تقریبا اندکی دارند، فعالیت بر اساس این مورد مطالعه (Case Study) ملزم مطالعه و تحقیق عملی در بازار کار و کتب موجود بود. لذا در این مقاله ابتدا به زبانی ساده به بررسی و معرفی تقسیم بندی شبکه ها بر اساس نوع وظایف , توپولوژی ها,حوزه جغرافیایی تحت پوشش ، کابل های شبکه، مزایا و معایب استفاده از آنها، اجزای تشکیل دهنده ی یک مسیریاب، معرفی پورت های مختلف، طریقه ی Password گذاشن بر روی پورت ها، معرفی لایه های شبکه بر اساس استاندارد OSI ، انواع مسیریابی میان مسیریاب ها، انواع پروتکل های مسیریابی به همراه دستورات مورد نیاز میپردازیم.
همچنین مجموعه گردآوری شده شبکه های مجازی(VLAN) ، روش های شناسایی آن ها و پروتکل های مورد نیاز مسیریابی داخل شبکه های مجازی پیکربندی آنها بررسی صحت تنظیمات و فعال بودن آن ها و در نهایت سوئیچ های لایه 2 و 3  مکانیسم عملکرد آن ها نحوه برقراری ارتباط با مسیریاب ها و شبکه های مجازی لیست های دسترسی (Access List) و کاربرد آن در شبکه های مجازی به همراه دستورات آنها را مورد بررسی قرار داده و اطلاعات کامل و نحوه ی استفاده از آن ها را در اختیار شما قرار می دهد.
مقاله ای که در پیش رو دارید حاوی دو بخش کلی شامل توضیح و پیاده سازی شبکه می باشد. مطالب جمع آوری شده از کتاب ها و سایت های مختلف وهمچنین ترجمه ی کتاب هایCisco Certified Network associate (CCNA)  و Building Cisco Multilayer Switched Networks (BCMSN-CCNP)  به منظور معرفی شبکه های مجازی و کاربرد آن در شرکت ها سازمان ها و نهادها می باشد.
رشد و توسعه ی شبکه های کامپیوتری بر کسی پوشیده نیست و امروزه تمامی سازمان ها و نهادها برای برقراری ارتباط با هم و تبادل اطلاعات در میان خود و دیگر سازمان ها از شبکه های کامپیوتری استفاده می کنند و اینترنت پدیده ایست که به این امر کمک می کند. استفاده از شبکه های مجازی در نهاد ها وسازمانها به منظور کاهش ترافیک شبکه و کنترل دسترسی کاربران به بخش های مختلف شبکه داخلی می باشد.
شایان ذکر است که جداول استفاده شده صرفا برای نمایش دستورات و پیکربندی دستگاه های به کار رفته در پروژه می باشد.
قسمت مربوط به پیاده سازی این مقاله، بیانگر نحوه ارتباط بین دپارتمان های مختلف وابسته به سازمان در نقاط مختلف شهر تهران میباشد که در آن از  برنامه نرم افزاری GNS 3 ، VISIO و BOSON NETSIM استفاده شده است.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود ترجمه مقاله خارج از بای بک (Buybacks) یا بیع متقابل در استرالیا


عنوان انگلیسی مقاله:
Off-Market Buybacks in Australia Evidence of Abnormal Trading around Key Dates
عنوان فارسی مقاله: خارج از بازار Buybacks در استرالیا : مدارک و شواهد تجارت غیر طبیعی در تاریخهای مهم
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
خارج از بازار buybacks سهم در استرالیا اغلب با pnce بیع متقابل که شامل یک جزء سود سهام بزرگ (که ممکن است اعتبار مالیاتی بستن حمل ) و یک جزء سرمایه های کوچک  می باشد تشکیل می شود . این ساختار منحصر به فرد است در نتیجه موسسات با اندازه ی مالیات  پایین تر در صددکسب سود بیشتری از بازار سهام می باشند. در این مقاله ، ما شواهدی از فعالیت های تجاری غیر طبیعی در سراسر تاریخ های کلیدی در رفتار buybacks خارج از بازار کاوش و بررسی از این فعالیت ها خواهیم داشت  . ما شواهدی از فعالیت های تجاری غیر طبیعی در اطراف اطلاعیه اولیه و از بیع متقابل تاریخ اعلام نهایی را پیدا کردیم . تفاوت معنی داری در حجم غیر طبیعی بین buybacks  با بی اعتباری  مالیاتی و  اهمیت انگیزه های مالیاتی در توضیح فعالیت های تجاری غیر طبیعی در سهام شرکت ها ،  خارج از بازار buybacks  وجود دارد . 
واژه های کلیدی: آربیتراژ مالیات . خارج از بازار buybacks سهم . اعتبار نسبی  . حجم معاملات
1 . مقدمه
از آنجا که آزاد سازی مقررات بیع متقابل در دسامبر سال 1995، سهم buybacks را تبدیل به یک ابزار مهم مدیریت سرمایه کرده و  توسط شرکتی  در استرالیا و برای  بازگشت پول نقد سرمایه گذاران استفاده شده  است. شرکت ممکن است خرید سهام را در بازار و یا خارج از بازار  داشته باشد . buybacks بازار در بورس اوراق بهادار استرالیا در دوره عادی از تجارت شکل می گیرد . تمرکز این مطالعه در buybacks سهم دسترسی برابر ، یک نوع بیع متقابل خارج از بازار می باشد  که در آن همه سهامداران توسط شرکت دعوت به مناقصه می شوند  و یا برخی از سهام خود را به بیع متقابل واگذار می کنند .

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود پروژه بررسی اصول و مبانی امنیت در شبکه های رایانه ای


پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: پرروژه بررسی اصول و مبانی امنیت در شبکه های رایانه ای
دسته: کامپییوتر
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 174
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
چنانچه به اهمیت شبکه‌های اطلاعاتی (الکترونیکی) و نقش اساسی آن دریافت اجتماعی آینده پی برده باشیم، اهمیت امنیت این شبکه‌ها مشخص می‌گردد. اگر امنیت شبکه برقرار نگردد، مزیتهای فراوان آن نیز به خوبی حاصل نخواهد شد و پول و تجارت الکترونیک، خدمات به کاربران خاص، اطلاعات شخصی، اطلاعاتی عمومی و نشریات الکترونیک همه و همه در معرض دستکاری و سوءاستفاده‌های مادی و معنوی هستند. همچنین دستکاری اطلاعات- به عنوان زیربنای فکری ملت‌ها توسط گروههای سازماندهی شده بین‌المللی، به نوعی مختل ساختن امنیت ملی و تهاجم علیه دولت‌ها و تهدیدی ملی محسوب می‌شود.
برای کشور ما که بسیاری از نرم‌افزارهای پایه از قبیل سیستم عامل و نرم‌افزارهای کاربردی و اینترنتی، از طریق واسطه‌ها و شرکتهای خارجی تهیه می‌شود، بیم نفوذ از طریق راههای مخفی وجود دارد. در آینده که بانکها و بسیاری از نهادها و دستگاههای دیگر از طریق شبکة به فعالیت می‌پردازند، جلوگیری از نفوذ عوامل مخرب در شبکه بصورت مسئله‌ای استراتژیک درخواهد آمد که نپرداختن به آن باعث ایراد خساراتی خواهد شد که بعضاً جبران‌ناپذیر خواهد بود. چنانچه یک پیغام خاص، مثلاً از طرف شرکت مایکروسافت، به کلیه سایتهای ایرانی ارسال شود و سیستم عاملها در واکنش به این پیغام سیستمها را خراب کنند و از کار بیندازند، چه ضررهای هنگفتی به امنیت و اقتصاد مملکت وارد خواهد شد؟
نکته جالب اینکه بزرگترین شرکت تولید نرم‌افزارهای امنیت شبکه، شرکت چک پوینت است که شعبة اصلی آن در اسرائیل می‌باشد. مسأله امنیت شبکة برای کشورها، مسأله‌ای استراتژیک است؛ بنابراین کشور ما نیز باید به آخرین تکنولوژیهای امنیت شبکه مجهز شود و از آنجایی که این تکنولوژیها به صورت محصولات نرم‌افزاری قابل خریداری نیستند، پس می‌بایست محققین کشور این مهم را بدست بگیرند و در آن فعالیت نمایند.
امروزه اینترنت آنقدر قابل دسترس شده که هرکس بدون توجه به محل زندگی، ملیت، شغل و زمان میتواند به آن راه یابد و از آن بهره ببرد. همین سهولت دسترسی آن را در معرض خطراتی چون گم شدن، ربوده شدن، مخدوش شدن یا سوءاستفاده از اطلاعات موجود در آن قرار می‌دهد. اگر اطلاعات روی کاغذ چاپ شده بود و در قفسه‌ای از اتاقهای محفوظ اداره مربوطه نگهداری می‌شد، برای دسترسی به آنها افراد غیرمجاز می‌بایست از حصارهای مختلف عبور می‌کردند، اما اکنون چند اشاره به کلیدهای رایانه‌ای برای این منظور کافی است.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود ترجمه مقاله علائم تنظیم کننده خواب جوانه در گیاهان


عنوان انگلیسی مقاله: Knowing when to grow: signals regulating bud dormancy
عنوان فارسی مقاله: علائم تنظیم کننده خواب جوانه در گیاهان
دسته: زیست - گیاه شناسی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
تنظیم خواب در جوانه های رویشی یک پروسه بسیارپیچیده است که برای بقای گیاه و تمایزومعماری آن ضروری می باشد. اطلاعات ما و توانایی دستکاری در این پروسه ها به طورقطع به افزایش محصول و به دست آوردن مقدار بیشترغذای جهانی منجر خواهد شد. درخیلی ازموارد رها شدن نتایج خواب درافزایش تقسیم سلولی و تغییر برنامه های تمایزموثر بوده است.ولی به طورقطعاین وقایع را باید در اثربرهمکنش بین سیگنال ها مربوط بدانیم. سیگنال های درونی مثل هرمون ها و قندها و همچنین عوامل خارجی به خصوص نور نیز دراین باره موثرهستند . همچنین هم پوشانی سیگنال ها باعث الحاق راه های تنظیمی در اندو و اکتو و پارا دورمانسی شده اند.
مقدمه: 
 دانستن مکانیسم های کنترلی رشد در گیاهان و نحوه تنظیم خواب آن به طور قطع در حل مشکلات کشاورزی موثرخواهد بود مخصوصا برارزش و قیمت محصولات در گیاهان چند ساله موثرخواهد بود. همچنین درزمینه ذخیره و پخش گیاهان غده ای نظیر سیب زمینی ، کاساوا و پیاز نیز موفقیت هایی در این رابطه  به دست آمده است . یافته های اخیر درمورد فعالیت هرمون ها و نقش به طور قطع آنها در فعالیت های فیزیولوژیکی از جمله تقسیم سلولی  که بر پایه اطلاعات ژنتیک به دست آمدند دریچه های جدیدی برای به دست آوردن اطلاعات در مورد خواب باز خواهد کرد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید