دانلود مقالات ترجمه شده تمامی رشته های دانشگاهی

مطالب وبلاگ : 1-مقالات ترجمه شده تمامی رشته های دانشگاهی 2- نمونه سؤالات استخدامی تمامی سازمان ها 3- پروژه های دانشگاهی

دانلود مقالات ترجمه شده تمامی رشته های دانشگاهی

مطالب وبلاگ : 1-مقالات ترجمه شده تمامی رشته های دانشگاهی 2- نمونه سؤالات استخدامی تمامی سازمان ها 3- پروژه های دانشگاهی

دانلود ترجمه مقاله خدمات جانبی تثبیت کننده های قدرت


عنوان انگلیسی مقاله: PSS-control as an ancillary service
عنوان فارسی مقاله: خدمات جانبی کنترل کننده- تثبیت کننده های قدرت.
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 24
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله به منظور افزایش ثبات سیستم که عمل کنترل توسط پارامتر های  تثبیت کننده های قدرت (PSS) ارائه شده است عمل می شود  و به عنوان یکی از خدمات جانبی سیستم در نظر گرفته میشود . برای این اثر در ازای خدماتی که ارائه می دهد ، نیاز به تدوین و روش های  مکانیسم های مناسب برای ثبات های مالی که رد ژنراتور وجود دارد بکار می رود و ، در عین حال ، نیز برای شناسایی PSS اصلی  برای ثبات سیستم و همچنین کسانی که می تواند حتی موجب آسیب  رسیدن به ثبات کلی سیستم شوند بررسی می شوند. تعاونی نظریه الگوریتم با استفاده از رویکرد مبتنی بر معیار ارزش شپلی در این مقاله بکار رفته و برای شناسایی نقش حاشیه ای هر یک از PSS استفاده می شود. با تلاش های زیاد  کنترل کامل بدست می آید. بر این اساس، به تشریح روش تخصیص مناسب از پرداخت به مقادیر در هر  ژنراتور برای  ارائه PSS  می باشیم .
کلیدواژه: خدمات جانبی کنترل کننده، تئئوری بازی تعاونی، تثبیت کننده های سیستم توان، خدمات کنترل pss، ارزش شارپلی
 1. مقدمه:
سیستم تثبیت کننده برق (PSS) که به طور گسترده ای به عنوان دستگاه کنترل پذیرفته شده است  و برای اطمینان از ثبات سیستم ضروری می باشد ، به رسمیت شناخته شده است ، به ویژه ثبات سیگنال پدیده کوچک می باشد . الگوریتم ها  را نصب کرده  و در برنامه های عملی سیستم قدرت بزرگ بکار می برند که بسیار تاثیر گذار است  [1]. مقدار زیادی از کارمقاله که در اصل موضوع مربوط به گزارش تنظیم پارامترهای بهینه PSS با استفاده از روش های مختلف آنالیز مودال کلاسیک و خطی کنترل مطلوب می باشد [2] ، و ساختار متغیر تطبیقی به روش اخیر که شامل تکنیک های هوش مصنوعی می باشد می پردازد  [3،4]     

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود پروژه بررسی و شبیه سازی سیستم های تعلیق (پژو 405 )


دسته: تحقیقات مکانیکی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 146
_______________________________________________
هدف اصلی این پروژه بررسی سیستمهای تعلیق و تحلیل اثرات ارتعاشات بر روی  سیستم غیر فعال است.
که در ابتدا سعی شده است نگاهی گذرا بر انواع سیستمهای تعلیق از نظر فعال یا غیر فعال بودن داشته باشیم.بعد از آن در این پروژه تحلیل اثرات ارتعاشات بر روی سیستم تعلیق خودروی پژو 405 مورد بررسی قرارگرفته است، که همانگونه که مشاهده می شود به پارامترهای مختلفی مانند ضرایب سیستم تعلیق ، ناهمواری های جاده و موقعیت صندلی راننده وابسته است . این پروژه نیازمند بسط یک مدل ریاضی برای شبیه سازی رفتار دینامیکی یک خودرو سه بعدی است .در این پروژه برای شبیه سازی از کامپیوتر و برنامه   MATLAB استفاده شده است ، بنابراین بخشی از انجام و نوشتن این پروژه شامل فهم مقدماتی این نرم افزار می باشد .
برای به دست آوردن معادلات دیفرانسیل حرکت ، یک خودرو سه بعدی با 7 درجه آزادی ، از معادلات نیوتن- اولر استفاده شده است .
شبیه سازی به وسیله مدلسازی بلوک دیاگرام فضای حالت انجام شده است، که نمودارهای جابجایی و سرعت شاسی و اجزاء سیستم تعلیق، و نیز انحرافات زاویه ای شاسی بدست آمده است.


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود ترجمه مقاله روش کنترل بردار ورودی و جایگزینی گیت ترکیب شده


عنوان انگلیسی مقاله:
A Combined Gate Replacement and Input Vector Control Approach for Leakage Current Reduction
عنوان فارسی مقاله:  روش کنترل بردار ورودی و جایگزینی گیت ترکیب شده، برای کاهش جریان نشتی.
دسته: برق و الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 36
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
کنترل بردار ورودی(IVC) تکنیک معروفی برای کاهش توان نشتی است. این روش، از اثر پشته های ترانزیستوری در دروازه های منطقی (گیت) CMOS با اعمال مینیمم بردار نشتی(MLV) به ورودی های اولیه ی مدارات ترکیبی، در طی حالت آماده بکار استفاده می کند. اگرچه، روش IVC (کنترل بردار ورودی)، برای مدارات با عمق منطقی زیاد کم تاثیر است، زیرا بردار ورودی در ورودی های اولیه تاثیر کمی بر روی نشتی گیت های درونی در سطح های منطقی بالا دارد.ما در این مقاله یک تکنیک برای غلبه بر این محدودیت ارایه می کنیم؛ بدین سان که گیت های درونی با بدترین حالت نشتی شان را با دیگر گیت های کتابخانه جایگزین می کنیم، تا عملکرد صحیح مدار را در طی حالت فعال تثبیت کنیم. این اصلاح مدار، نیاز به تغیر مراحل طراحی نداشته، ولی دری را به سوی کاهش بیشتر نشتی وقتی که روشMLV (مینیمم بردار نشتی) موثر نیست باز می کند. آنگاه ما، یک روش تقسیم و غلبه که جایگزینی گیت های را مجتمع می کند، یک الگوریتم جستجوی بهینه MLV برای مدارات درختی، و یک الگوریتم ژنتیک برای اتصال به مدارات درختی، را ارایه می کنیم. نتایج آزمایشی ما بر روی همه مدارات محک MCNC91، نشان می دهد که  1) روش جایگزینی گیت، به تنهایی می تواند 10% کاهش جریان نشتی را با روش های معروف، بدون هیچ افزایش تاخیر و کمی افزایش سطح، بدست آورد:  2) روش تقیسم و غلبه، نسبت به بهترین روش خالص IVC 24% و نسبت به روش جایگذاری نقطه کنترل موجود 12% بهتر است:  3) در مقایسه با نشتی بدست آمده از روش MLV بهینه در مدارات کوچک، روش ابتکاری جایگزینی گیت و روش تقسیم-و-غلبه، به ترتیب می توانند بطور متوسط 13% و 17% این نشتی را کاهش دهند.
کلیدواژه: جایگزینی گیت، کاهش نشتی، مینیمم بردار نشتی
1.مقدمه:
همزمان با کوچک شدن فناوری VLSI و ولتاژ منبع/آستانه، توان نشتی در مدارات CMOS امروزه دارای اهمیت بیشتر و بیشتر شده است. به عنوان مثال، در طراحی ها نشان داده شده است که توان نشتی زیرآستانه می تواند به بزرگی 42% توان کل تولید فرآیند 90 نانومتری شرکت داشت باشد [11]. بدین ترتیب، روش های زیادی اخیرا برای کاهش مصرف توان نشتی ارایه شده اند. فرآیند ولتاژ آستانه دوگانه، از وسایل با ولتاژ آستانه بیشتر، به همراه مسیرهای غیر بحرانی، استفاده می کند تا جریان نشتی را ضمن تثبیت عملکرد، کاهش دهد [16]. روش های CMOS ولتاژ آستانه چندگانه (MTCMOS)، یک وسیله با ولتاژ Vth بالا را بطور سری با مدار با Vth پایین قرار داده، و یک ترانزیستور sleep می سازد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود پروژه پایانی خودروهای هیبریدی


دسته: تحقیقات مکانیکی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 117
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
تکنولوژی را می توان کاربرد عملی دستاوردهای عملی وفنی به منظور پهسخ به یک یا چند نیاز تعریف نمود. تکنولوژی نیرومندترین عامل تحول دریک جامعه به شمار می رود. تغییرات تکنولوژیکی فرآیندی پیوسته ومداوم است وبرهمه ارکان واجزای جامعه اثر گذاشته وجامعه نیز به طور پیوسته دستخوش تغییز می باشد. اصولاً کشوری موفق می باشد که بتواند تغییرات آینده را پیش بینی کند ، نیازهای مردم ونسلهای آینده رابشناسد وبه سوی رفع نیازگام بردارد در اینصورت اگر درست عمل کند شاید کشور موفقی باشد.محور فعالیتهای خودرو سازان جهان بر پنج نوع اتومبیل متمرکز شده است. این نوع خودرو عبارتند از :
1-خودرو پیل سوختی (fC)
2-خودرو الکتریکی  باتری B 
3-خودرو هیبریدی (H)
4-خودرو احتراق داخلی پیشرفته (ICE)
5-خودروی احتراق داخلی پیشرفته با سوخت جدید (ICE.NF)

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود ترجمه مقاله ترکیب الگوریتم ژنتیک و الگوریتم بهینه‌سازی ازدحام ذرات


عنوان انگلیسی مقاله:
A combination of genetic algorithm and particle swarm optimization for optimal DG location and sizing in distribution systems
عنوان فارسی مقاله:  ترکیب الگوریتم ژنتیک و الگوریتم بهینه‌سازی ازدحام ذرات برای یافتن اندازه و مکان بهینۀ تولید پراکنده در سیستم‌های توزیع.
دسته: برق و الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
منابع تولید پراکنده (DG) به علت تقاضای روبروی رشد انرژی دارای اهمیت زیادی در سیستم‌های توزیع می‌گردند. مکان‌ها و توانمندی‌های منابع تولید پراکنده تاثیر عمیقی در تلفات سیستم در شبکه توزیع داشته‌اند. در این مقاله، یک ترکیب نوینی از الگوریتم ژنتیک  (GA)/ بهینه‌سازی ازدحام ذرات  (PSO) برای جایابی و یافتن اندازه بهینه تولید پراکنده در سیستم‌های توزیع معرفی می‌شود. هدف این است که تلفات توان شبکه کمینه شده، تنظیم ولتاژ بهتری صورت گرفته و پایداری ولتاژ در چارچوب قیود عملکردی و امنیتی سیستم در سیستم‌های توزیع شعاعی حاصل شود. یک تحلیل تشریحی روی سیستم‌های 33 و 39 باس انجام شده است تا کارائی روش ارائه شده نشان داده شود. 
کلیدواژه: منابع تولید پراکنده، الگوریتم ژنتیک، گمارش، بهینه‌سازی ازدحام ذرات، اتلاف
1.مقدمه:
سیستم‌های توزیع معمولا جهت تسهیل کارکرد به صورت طبیعی شعاعی هستند. سیستم‌های توزیع شعاعی  (RDSs) تنها در یک نقطه که همان پست باشد تغذیه می‌شوند. این پست، توان (برق) را مراکز تولید مرکزی و از طریق شبکه انتقال دریافت می‌کند. کاربران نهائی برق نیز توان الکتریکی را از پست و از طریق سیستم توزیع شعاعی که یک شبکه پسیو است دریافت می‌کنند. لذا، عبور توان در سیستم توزیع شعاعی به صورت یک‌طرفه است. نسبت R/X بالا در خطوط توزیع منجر به افت ولتاژ بزرگ، پایداری ولتاژ کوچک و افزایش تلفات توان می‌شود. در شرایط بارگذاری بحرانی در برخی نواحی صنعتی خاص، سیستم توزیع شعاعی به علت مقدار کم شاخص پایداری ولتاژ، در بیشتر گره‌های خود یک فروپاشی ناگهانی ولتاژ را تجربه می‌کند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید