دانلود مقالات ترجمه شده تمامی رشته های دانشگاهی

مطالب وبلاگ : 1-مقالات ترجمه شده تمامی رشته های دانشگاهی 2- نمونه سؤالات استخدامی تمامی سازمان ها 3- پروژه های دانشگاهی

دانلود مقالات ترجمه شده تمامی رشته های دانشگاهی

مطالب وبلاگ : 1-مقالات ترجمه شده تمامی رشته های دانشگاهی 2- نمونه سؤالات استخدامی تمامی سازمان ها 3- پروژه های دانشگاهی

دانلود ترجمه مقاله سبک مدیریت تحول ، رقابت بازاری و عملکرد شعب


عنوان انگلیسی مقاله:
Transformational leadership style, market competition and departmental performance
عنوان فارسی مقاله: سبک های مدیریت تحول، رقابت بازاری، و عملکرد سازمانی: شواهد مربوط به هتلی در استرالیا
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مطالعه، به بررسی روابط بین  عملکرد بخش های مالی و غیر مالی هتل، رقابت های بازاری و سبک مدیریت تحول می پردازد. بررسی  آزاد به شیوه پستی در این زمینه برای گرداوری داده انجام شد. پرسش نامه های کامل و قابل استفاده ای از مدیران 56 هتل و رستوران از بخش های مربوط به مواد غذایی و نوشیدنی، دریافت شد. سبک های مدیریت تحول، رقابت های بازاری، و عملکرد شعب با استفاده از ابزارهای مورد استفاده دربررسی های قبلی، ارزیابی شد. نتایج بررسی، نشان داده است که سبک مدیریت تحول به طور مثبتی  در ارتباط با عملکرد غیر مالی بوده که در عوض به طور مثبتی  در ارتباط با عملکرد مالی بود است. به هر حال هیچ رابطه ای بین رقابت بازاری و عملکرد های مالی و غیر مالی یافت نشد. 
تمام کسب و کار های امروزی،همانند هتل ها، در رقابت بازاری شدیدی فعالیت می کنند. این فرایند به دلیل سرعت تغییرات فناوری، آگاهی مشتریان از کیفیت ها و موجود بودن مجموعه وسیعی از خدمات و محصولات می باشد. این موضوع مورد بحث می باشد که یک راه برای مدیریت رقابت شدید بازار این می باشد که مدیران ارشد تمرکز خود را بر روی شیوه مدیریت تحول قرار دهند. بر طبق به گفته باس (1985) مدیران تحول دارای بینش واضحی بوده و دارای استعدادی برای انتقال آن به کارکنان شان می باشند. این مدیران به عنوان یک مدل های نقش آفرین بوده و کارمندان را تحریک می کنند تا منفعت شرکت ها را بالاتر از منفعت شخصی در نظر بگیرند. باس (1985) بیان می کند که مدیران تحول دارای 5 مشخصه می باشند: خصوصیات ایده آل ( داشتن اعتماد زیاد به کارکنان)، رفتار ایده آل ( توانایی انتقال اهداف مشخص)، انگیزه های الهام دهنده ( توانایی داشتن برای انتقال اهداف مهم به شکل ساده)، محرک های ذهنی (توانایی برای بالا بردن اطلاعات، تحریک و حل مسئله) و مد نظر قرار دادن استقلال ( توانایی داشتن برای ایجاد استقلال در افراد).


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود تحقیق بررسی مدیریت بر عملکرد کارکنان


عنوان کامل: بررسی چگونگی مدیریت و تاثیر آن بر عملکرد کارکنان
دسته: مدیریت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 130
- همراه با پرسشنامه
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
مولفه های جز دستمزد وجود دارند که نیروی کار برتر را حفظ می کند عاملی دیگری جزء بهای نازل کالا نیز وجود دارند که مشتریان خود را حفظ می نمایند همچنین در توسعه و اقتصاد کشور به جزء ثروت و منابع موجود در آن عوامل وجود دارند که پیشرفت را تضمین می کند. چه بسا کشورهایی که با در دست داشتن معادن، منابع مختلف از جمله کشور های با درآمد کم و اقتصاد ضعیف تک محصولی به شمار می روند و کشورهای که با فقر منابع طبیعی دارای اقتصادی کار آمد و تاثیر گذار می باشند و البته فاکتور اصلی و مهم دیگری به نام مدیریت نیز به کمک می آید. 
مدیریتی، یک مدیریت صحیح محسوب می شود که یک مدیریت موثر می باشد. مدیریت موثر جزء منابع اصلی توسعه ملتها شده است و مهمترین منابع لازم برای توسعه ملتها است. اعمال مدیریت توسط مدیر در موفقیعت یک سازمان نقش بسزایی دارد هر چه سازمان پیچیده تر باشد نقش مدیریت دشوار تر خواهد شد. مدیریت یعنی تصمیم گیری در زمان مناسب با افراد مناسب در جای که فعالیت در آن جریان دارد. 
مدیران موثر، رهبران موثری هستند که با اعمال مدیریت اصلی و کار آمد خود می تواند نقش به سزایی در جامعه از طریق مشارکت در صنایع و ارائه خدمت مطلوب ایفاء نمایند و مدیران موثر و موفق مدیرانی هستند که ملبس به جامعه علم و تجربه باشند دیگر زمان آن که مدیر در یک برج بلند و لوکس بنشیند و از راه دور کنترل و دستور دهد سپری گردیده است حال زمان آن فرا رسیده است. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود ترجمه مقاله تئوری های تاثیر مدیریت منابع انسانی راهبردی (SHRM)


عنوان انگلیسی مقاله:
Theorizing about the impact of strategic human resource management
عنوان فارسی مقاله: تئوری هایی در ارتباط با تاثیر مدیریت منابع انسانی راهبردی (SHRM)
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله ما تئوری هایی در ارتباط با تاثیر مدیریت منابع انسانی راهبردی (SHRM) معرفی می کنیم. به طور مشخص چارچوبی را ( که حاصل بررسی، ادغام، و توسعه مبانی نظری SHRM می باشد) مطرح می کنیم که برای محققان ابزارهای نظری لازم را برای 1- توسعه ارزیابی های ساختاری کارایی سازمانی ایجاد کرده و 2- مدل های تئوری تاثیر مدیریت منابع انسانی راهبردی (SHRM) را ایجاد می کند که می تواند به طور دقیق به تفسیر و ارزیابی پیوند اصلی تئوری تاثیر مدیریت منابع انسانی راهبردی (SHRM) ( یعنی پیوندهای میان استراتژی های سازمانی، تئوری تاثیر مدیریت منابع انسانی راهبردی (SHRM)، و  کارایی سازمانی) بپردازد.
محققان همچنان در حال بررسی نظریه یکپارچه و منسجم در ارتباط با مدیریت منابع انسانی راهبردی (SHRM) می باشند. مدیریت منابع انسانی راهبردی به عنوان الگوهای برنامه ریزی شده منابع انسانی ( یعنی نیروی کار) تعریف می گردد و هدف فعالیت ها و بکارگیری مدیریت منابع انسانی راهبردی، توانمند ساختن سازمان برای تامین اهداف و مقاصد سازمانی می باشد.
تا به امروز، بررسی های مربوط به استراتژی مدیریت منابع انسانی راهبردی تمرکز خود را بر روی ارزیابی ارتباط بین استراتژی سازمان ها، سیاست های SHRM، فعالیت ها و قرار داده است که در این مقاله ما به پیوستگی استراتژی های مدیریت منابع انسانی راهبردی اشاره می کنیم. به هر حال فقدان یک چارچوب نظری، که این ارتباطات را مشخص می کند به عنوان یک عامل انفعالی در ارتباط با بحث های علمی وبه حساب می آید. به ویژه اینکه بسیاری از محققان به این بحث می پردازند که در نبود چنین چارچوب نظری، ما دارای درک کمی در ارتباط با ایجاد استراتژی مدیریت منابع انسانی راهبردی و بالا بردن کارایی سازمان ها داریم.


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود پروژه بررسی کمپرسورهای با رینگ مایع


پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات مکانیکی، تحقیقات دینامیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی کمپرسورهای با رینگ مایع
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 98
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
این کمپرسورها شامل یک محور مدور با چندین تیغه بوده که در داخل یک پوسته بیضی شکل می گردند. قسمتی از این پوسته توسط مایعی که معمولا آب می باشد پر می شود. هنگامیکه محور می گردد، تیغه ها به شکل یک تعدادی سطل در می آیند. در هنگام چرخش محور ، سطلهای ایجاد شده توسط پره ها، مایع را به همراه روتور حمل می کنند. چون سیال در محیط پوسته ادامه مسیر می دهد، سیال متناوبا فضای بین تیغه ها را پر و خالی می کند. هنگامیکه سیال این فضا را ترک می کند، گاز از دهانه ی ورودی به داخل محفظه محور کشیده می شود. در حالیکه محور به گردش خود ادامه می دهد،سیال به داخل محفظه محور برگشته و حجم داخل محفظه کاهش می یابد. در هنگامیکه حجم کاهش یافت آنگاه فشار گاز افزایش می یابد. در هنگامیکه محفظه محور از جلوی دهانه خروجی عبور می کند، گاز فشرده شده به داخل یک جداکننده مایع/گاز ریخته شده و سپس از آنجا به داخل سیستم فرآیند فرستاده می شود. در شکل 2-5 یک نمونه کمپرسور رینگ مایع نشان داده شده است.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود ترجمه مقاله بررسی نقش اعتماد در تسهیم دانش درون سازمانی


عنوان انگلیسی مقاله: Knowledge Sharing and trust in Organizations
عنوان فارسی مقاله: اشتراک دانش و اعتماد به سازمان ها
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله به بررسی نقش اعتماد در اشتراک دانش در فعالیت های روزمره درون سازمان ها می پردازد. اعتماد از نقطه نظر روابط بین فردی و بین گروهی در زمینه های اشتراک دانش درون سازمان ها مورد بررسی قرار می گیرد. این مقاله تمرکزش را بر روی اشتراک دانش واقعی و اعتماد قرار می دهد. به نظر می رسد که اعتماد به عنوان یکی از اولویت اشتراک دانش بوده و همچنین برای متغیرهای دیگری که اشتراک دانش را تحت تاثیر قرار می دهند، ضروری می باشد. مدلی برای تحقیقات بیشتر مطرح و پیشنهاد می گردد.
اشتراک دانش و حس اعتماد به عنوان مفاهیمی هستند که توسط بسیاری از محققان مورد بررسی قرار گرفته است. به هر حال، تحقیقات پیشین معمولا تعریف قابل قبولی از آن ارائه نمی کند. با این وجود، به نظر می رسد مردم به وضوح تشخیص می دهند که چه وقت می توان به فردی اعتماد کرده و چه زمانی اطلاعات تقسیم می گردد. اگر ما نمونه ای از مصاحبه های انجام شده توسط روزنامه نگاران را مد نظر قرار دهیم، مفهوم اطلاعات محرمانه و غیرمحرمانه در آمریکای شمالی قابل درک می باشد. در اینجا فرد می تواند نقش هایی را مد نظر قرار دهد که حس اعتماد در روابطی که اطلاعات به اشتراک گذاشته می شود، ایفا می کند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید